Jak se k nám dostanete

Oznamujeme, že Klinika ESET se v měsíci dubnu odstěhuje ze svého působiště na Praze 4 – Jižním Městě na Prahu 10, Úvalská 3411/47, Praha 10. Jedná se o novostavbu – její umístění najdete na následující mapce.

Jednotlivá oddělení a lékaři se budou stěhovat takto.

Kmenová telefonní čísla 272940880, 272940879 (pro budovu Vejvanovského) a 272937500 a 272937499 (pro budovu Hekrova) se nemění. Věnujte prosím pozornost harmonogramu stěhování.

leták s popisem cesty do Úvalské

Leták s popisem cesty a mapkou ke stažení (ve formátu PDF).

Jsme na Praze 4 – Jižním Městě a v Praze 10 – Strašnicích

Středisko Vejvanovského
mapa-vejvanovskeho
Vejvanovského 1610, 149 00 Praha 4

Metrem: Jsme mezi stanicemi metra Opatov a Háje. Jeďte metrem – trasa „C“ na konečnou – stanice Háje – výstup po pevných schodech, v podzemní hale pak pravým výstupem. Vyjdete u zastávek autobusu, běžte stále rovně vpřed. Přejdete silnici, cesta povede dále okolo kostela (moderní stavba) zelenou loukou s kopečky (tzv. centrální park). Po pravé ruce budete mít panelové domy, asi v polovině nízké červené domy. Dojdete k nim dejte se vpravo mezi ně. Krátkým „esíčkem“ dojdete k pavilonové stavbě v zahradě, kde sídlíme spolu se školkou a prádelnou Sluníčko. Vstup do budovy je z delší strany zahrady. Celá cesta trvá asi 5 -7 minut.

Autem: Výstup z výpadovky na Brno – směr Chodov, dále jeďte podle stanice metra Opatov na točnu (Litochlebské náměstí). Vyjeďte ulicí Hviezdoslavovou. Po asi 1 km budete mít po pravé straně bílou budovu s křížem, označenou jako Polikliniku Litochleby. Za ní se dejte doprava a znovu hned doprava – budete v ulici Podjavorinské. Z ní už odbočuje ulice Vejvanovského, která Vás přivede před areál mateřské školy, kde jsme společně v jednom z pavilónových objektů i my (viz popis“ metrem“).

Středisko Hekrova
mapa-hekrova
Hekrova 805, 149 00 Praha 4

Metrem: Jeďte metrem – trasa „C“ na konečnou – stanice Háje – výstup po pevných  schodech, v podzemní hale  pak pravým výstupem. Vyjdete u zastávek autobusů. K nám jede autobus č. 154, 170, 203. Vystoupíte na druhé zastávce „Brechtova“. Projděte za stánky kolmo na směr jízdy, budete v ulici Schulhoffova. Na jejím konci se nachází areál pavilónových budov (bývalé jesle), kde je klinika ESET. Na plotě je značení.

Autem: Výstup z výpadovky na Brno – směr Chodov, dále jeďte podle stanice metra Opatov na kruhový objezd točnu (Litochlebské náměstí). Vyjeďte ulicí Ke stáčírně, pokračujte dolů, na světlech u benzinové pumpy odbočte doprava do ulice Mírového hnutí (táhne se podél Hostivařského lesa). Druhou odbočkou směrem do sídliště (značena jako ulice Dubnova) přijedete k našemu areálu.

Ordinace pro alkoholové a drogové závislosti a postraumatický a poůrazová stacionář a ambulance
mapa-brigadniku
Brigádníků 353/556, Praha 10

Jedná se o dřevěnou renovovanou stavbu v zahradě, vstup po dlážděné spojce z ulice Brigádníků – za pojízdnou branou. Vodítkem je zprava rodinný dům č.p. 3273/351a) a zelená novostavba zatím bez č.p.. Vstupní brána je přímo mezi nimi. Naproti je velká rohová prodejna Barum

Možnosti dopravy:

Metrem: trasa „A“ stanice metra Skalka , dále bus číslo 175,177,195,509 do stanice V Rybníčkách. Ze zastávky pokračujte rovně po směru jízdy za světelnou křižovatku (křížení s ulicí V Olšinách) a dále pod ní. Ulice Brigádníků je druhá ulice vlevo.

Autobusy: bus číslo 175, 177, 195 a 509, stanice V Rybníčkách – oběma směry

bus číslo 188 do ulice V Olšinách – stanice Dobročovická – oběma směry. Ze zastávky se dejte na nejbližší roh ke světelné křižovatce (křížení V Olšinách – Úvalská). Pak ulicí V Olšinách vlevo (smět z kopce) a druhá odbočka vlevo je Brigádníků)

Tramvaj: tramvaj číslo 7, 11 – stanice Nové Strašnice nebo Černokostelecká. Ulice Úvalská je mezi oběma zastávkami. Úlicí Úvalskou jděte dolů – směr z kopce, Brigádníků je druhá ulice vpravo.